Dames C1 naar Arnhem
Hallo familielid, kennis, vriend, vriendin, handballiefhebber, Tijdens het paasweekend, van vrijdag 19 tot en met maandag 22 april, nemen wij deel aan de Arnhem Cup, een groot internationaal handbaltoernooi. We verblijven dan vier dagen in Arnhem en spelen een aantal wedstrijden tegen meiden uit diverse landen. We verheugen ons enorm op dit toernooi, dat behalve [...]